A mai blogbejegyzésemben leírom, hogy ki a virtuális asszisztens, mit jelent ez a szolgáltatási forma, illetve azt is bemutatom, hogy számomra ez mit jelent VA-ként.
Tematikus rendszerezés:
Minden eddigi cikk, információ:
Magam ellen beszélek, amikor leírom, hogy nem mindenkinek van szüksége virtuális asszisztensre. De le kell írni, mert az az igazság. Viszont akkor is igazat mondok, amikor kijelentem, hogy mindeközben rengeteg cég és vállalkozás akad, ahol szükség lenne egy professzionális VA segítségére. Éppen ezért a mai cikkemben összefoglalom, hogy mikor lehet...
Egy korábbi cikkemben arról írtam, hogy kinek érdemes virtuális asszisztenssel dolgozni, ma azt is megírom, hogy miért.
Mi alapján tudod megállapítani egy virtuális asszisztensről, hogy alkalmas az általad elvárt feladatok elvégzésére? Ugyan a virtuális asszisztenssel történő együttműködés mellett szóló érvek között hangsúlyos helyet kap, hogy nem kell a kiválasztás, bejelentés, betanítás és más munkaügyi folyamatokkal bajlódni, azért érdemes a VA kiválasztásakor is...
Milyen fontos ismérvei, tulajdonságai és felelősségei vannak egy virtuális asszisztensnek? Mi az, amit virtuális asszisztensként fontosnak tartok a munkánk értékelésével és megértésével kapcsolatosan?
Egy biztos: a legtöbb esetben olcsóbb, mintha alkalmazottat vennél fel. Hogy miért? És ilyen óradíjak mellett hogyan lehet olcsóbb? A mai bejegyzésemben erre szeretnék választ adni.
Mióta virtuális asszisztens lettem, nagyon sokszor kérdezték már tőlem, hogyan lehet valakiből virtuális asszisztens, milyen képzést kell elvégezni hozzá.
A mai cikkemben a különböző közösségi oldalakról írok röviden, bemutatom közülük a legfontosabbakat.
Korábbi munkahelyeimen, beszélgetéseim, de még állásinterjúim során is nem egyszer tapasztaltam, hogy nemcsak a focihoz ért mindenki, hanem a marketinghez is.
Az utóbbi időben rengeteget kutattam a kérdést, hogy milyen vállalkozást érdemes indítani, és megállapítottam, hogy több másik terület mellett a vegán alternatívák és szolgáltatások is egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.
Azt egy korábbi cikkemben kifejtettem már, hogy a közhiedelemmel ellentétben az influencerek feladata valójában nagyon összetett és szó sincs ingyenélésről. Viszont arról viszont még nem beszéltünk, hogy kivel érdemes együttműködni.
Főleg, ha magunknak készítjük, akkor minden weboldal indítás során felmerül a kérdés, hogy hol és milyet. Tapasztalataim szerint nincs erre univerzális válasz, úgyhogy az általam használt két szolgáltató előnyeit és hátrányait is bemutatom nektek, hogy megfontolt döntést tudjatok hozni.
Igen sok időt töltöttem egy hazai ötcsillagos szállodában marketingesként, majd kétszer is dolgoztam vegán éttermeknél hasonló munkakörben, így az évek alatt alaposan megismerhettem és el is sajátíthattam a tökéletes étlap elkészítésének fortélyait.
Vevői oldalon nem egy rosszul működő webshopot láttunk már, azonban a saját online üzletünk esetében valamiért hajlamosabbak vagyunk elnézőbbek lenni. Pedig nem lenne szabad!
Rengetegszer hallottam már ügyfelekkel, volt főnökeimmel vagy ismerősökkel beszélgetve, hogy az influencerek bizony csak egy ingyenélő népség, akik semmit sem csinálnak. A valóság pedig nem is lehetne távolabb ettől az állásponttól.
A vegán célközönség nagyon jó példája a niche marketing által kiaknázható lehetőségeknek. Hogy mit jelent ez a gyakorlatban, azt a mai cikkemben kifejtem.
Már középiskolai tanulmányaim során is idegenforgalmat és vendéglátást tanultam, igaz akkor még két tanítási nyelvű tagozaton németül. Később viszont elég sok időt töltöttem egy hazai ötcsillagos szállodában marketingesként, azt követően pedig kétszer is dolgoztam vegán éttermeknél hasonló munkakörben. Így az évek alatt alaposan megtanulhattam,...